23 Mart 2013 Cumartesi

Facebook Duvarını Kapatma (Videolu)

Facebookta duvarınızı arkadaşlarınıza açtığınız zaman bazen rahatsız edici içerik paylaşımında bulunuluyor. Bu içerik paylaşımını durdurmak için ya da istemediğiniz kişilerin duvarınıza yazmasını engellemek için yapmanız gereken facebook duvarınızı kapatmaktır. Facebook hesabınızdan duvarınızı nasıl kapatacağınızı adım adım anlattım. Yazılı olarak anlamayanlar için videolu anlatım yaptım. Aşağıdaki adımları izleyerek facebook duvarınızı kapatabilirsiniz.
1)Çıkış yapmak için tıkladığımız yere tıklayıp "Gizlilik Ayarları" bölümüne giriyoruz.
2)Sol taraftan "Zaman Tüneli ve Etiketleme" bölümüne giriyoruz.
3)"Zaman tünelime kimler bir şey ekleyebilir ?" yazısının karşısındaki seçeneği "Sadece Ben" yapıyoruz.

Facebook duvarı kapatma videolu anlatım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder